JellyPages.com

Wednesday, June 17, 2009

Ape lagu nih...

haaaa...

baru tukar lagu ni...ish macam2 lagu aku dengar. Kalau korang dengar lagu Sorry Sorry oleh Super Junior yang aku baru letak kat blog aku ni, korang mesti rasa aku ni pelik ah..

memang pelik pun. tapi lagu ni la yang aku suke. heheh, bukan suke maknanya tapi aku suke rentak die..

rancak...lagi satu aku tak paham maksudnye klu aku dengar lagu ni..basically, lagu ni pasal cinta la. biasanye aku memang tak layan lagu2 cintan cintun ni. klu lagu Melayu yang jiwang2 tu, nak termuntah aku dibuatnyer.

tapi bile dengar lagu Korea, tak termutah lak sebab tak tahu maksudnye. huhu, bahaya tu. Sebab klu lyric nyer membawa maksud yang menghina Tuhan ke, mana kite tahu kan. Tapi biasanya bile aku dapat lagu yang aku suke, aku akan cari lyric dan maksudnye kat internet. ha...lagu ni nasib baik lah, lyricnye tak de unsur2 ketuhanan.

Lyric nyer tentang cinta....of course lah bukan cinta kepada Tuhan...orang bukan Islam, biasanya buat lagu cinta, memang bukan cinta kepada Tuhan.

Tu yang bahaya buat diri aku yang lemah lagi hina ni. Aku memang suke betol dengar lagu-lagu korea terutama yang rancak-rancak ar. (Nasyid kurang pulak ek...ish ish). Abah memang dah faham dah perangai aku ni sampai abah gelar aku ni ustazah rock. Hahaha....mana tak nye, tak macam ustazah langsung. Suke dengar lagu2 rancak. huhuhu

Bahaya memang bahaya....satu otak makin lembab, hati makin gelap....nauzubillah....

Aku tengah cube ubah niat aku ni...daripada saje2 dengar lagu korea sebab nak enjoy, aku cube nak blaja bahasa korea dengan dengar lagu2 dan tengok drama2 korea. tapi bukannye banyak pon dapat tangkap. huhuhu...

Tengah cuti ni memang banyak perkara lagho yang aku buat. Astaghfirullah.... ni dah nak naik sem....harap2 bile aku busy ngan bende lain, aku lupe la nak buat bende2 lagho ni. Ish2

huhuhu...saje je nak bercoret...tengah boring...hukhuk

No comments: